söndag 10 juni 2012

Weddingcard

Yesterday me and my husband went to my friends wedding. Its was a beautiful small wedding and the food was sooooooo great. I really wanted to give them a card that was about them. I colored the digi with copics and it was not suposed to be black and white but they both have black hair and the cloth became shades of grey. And like alwas when i go i with disress its becomes to much, but this time I really loved it and for finsh I stamped tim holtz stamps. The whole card has a movie theme because they love movies.



















Well no more to say. I hope you like it and go to my youtube channel and you will find the video. mu alias there is: Liamboo071126

This is one of three projects I have been doing this week. Today I celebrated my brothers and my brothers wife on their birthday but you will see them later.

8 kommentarer:

Katarina sa...

Läckert kort!

Cornelia sa...

Här faller jag pladask för din underbara skapelse!

Kreativitet och nytänkande i bröllopskorts-"svängen"!!! Verkligen ett unikt och superläckert kort!

Magiskt!

Majsan sa...

Men WOOW så läckert bröllopskort, du är ju otrolig på att få till allt så snyggt, me like :)

KRAM MAJSAN

Tigerblomma sa...

Vilket jättefint bröllopskort!

Päivi sa...

Helt fantastisk!!! Och ett bröllopskort i din stil!!!

Ha det bäst!

Maritha sa...

Så läckert! Jag gillar att det inte är så puttinuttigt och pastelligt, som bröllopskort tenderar att bli.. ;)

lykta sa...

Min kollegas hårdrockare till son gifter sig på lördag, och när hon beklagade sig över svårigheten att hitta färdiga kort som passade, och även inspiration till ett bra kort, så mindes jag att jag sett det här på Svensk Scrapbookings forum! Vi köpte stämpeln, jag färglade den åt kollegan och hon är alldeles lycklig över det. Så tusen, tusen tack för inpirationen! Jag har lagt upp min färgläggning i min blogg och självklart länkat hit!

lykta sa...

Tack för din kommentar hos mig! Kul att få beröm av nån som är så duktig som du! Nu finns det en bild på hur kortet blev också i samma inlägg, jag fick ett mms i morse. :)