söndag 20 februari 2011

lite misslyckade skapelser

Ja så blir det ibland och nu när jag ska skapa 100 saker innan jag får shoppa känns det som att allt räknas :)

Svensk scrapbooking hade en ljusdekorationsutmaning så jag antog men misslyckades då glasvasen jag försökte bränna lera på rullade trots säkring vilket gjorde den platt på ena sidan :( Tyvärr hade den ändå inte blivit så bra :) men ljuset får brännas ner i alla fall.



Det andra misslyckade var Lon jag skapade på scrapträffen. Jag älskar foto och ville ha ut de där färgerna på pappret och tyckte väl att jag lyckades tills jag skulle sätta bokstäverna och även om jag stavat på ett annat papper innan klistar jag fast dem fel så det blev att reparera med blommor :( men den får sättas in i albummet ändå. Minne som minne :)

Den tredje är inte misslyckad men en av albumframsidorna jag gjorde för ett tag sedan som bara legat kommer få hänga i köket för att skriva hanldingslistor i. Det gick lite snabbt när jag fotade så färgerna ser konstiga ut.

Inga kommentarer: